BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 29 Januari 2011

Kehilangan paling terasa dalam hidupku - Contest Ady

erm..

entah kenapa aku sendiri terasa nak joint je contest nie..
aku tidak mengharapkan apa2..cuma sekadar aku tringin untuk luahkan rasa sedih yang sentiasa membeku dalam hatiku..
kehilangan yang amat terasa dan sentiasa datang bila aku kesunyiaan...
kehilangan aruah bapa pada 13/01/2006..
aruah bapaku...
seorang yang sentiasa dengan senyuman..
dimulutnya sentiasa dengan zikirullah...
dengan kami anak-anaknya...
kasih sayangnya tidak dtunjuk dengan belain manja.
sebaliknya dengan ilmu agama dan nasihat berguna...


sikapnya yang mudah berjenaka dan menjadi pendengar setia untuk keluh kesahku..
membuatkan aku kehilangan tempat untuk mencurah perasaan tatkala dalam kesedihan..



kini semuanya tinggal kenangan.

tiada idea nak tulis lagi..

bagiku topik ini buat aku terkeliru..tak mampu aku luahkan dan ceritakan ..
maapkan aku

untuk tahu rasa kehilangan itu..layarilah link ini...

http://bidadaricenta.blogspot.com/

0 ulasan: